zondag 12 januari 2014

Work in progress #2

Hoera hoera,
mijn deken voor de baby is bijna klaar!!!
Alle hexagons zijn gehaakt.
 
 
Nu begint de grote klus om alles aan elkaar te naaien.

 
om dan uiteindelijk dit als resultaat te krijgen!

 
en ik heb vandaag ook wat liefde rond gedeeld,
door me op te geven voor de hartjesswap die studio zakka organiseert.
Er doen al heel veel bloggers mee.
En dat trok me wel over de streep.
 
En toen ik foto's maakte van de hexagons,
viel mijn oog op dit hartje.
Dus daar maar gelijk een foto van gemaakt.

2 opmerkingen:

  1. Dat wordt een prachtig dekentje!! Zo bijzonder om zulke dingen zelf te maken als je in verwachting bent. En heel leuk dat je meedoet!! Je hoort nog van me :)

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie hexagons. Met dit patroon wordt het een fantastische deken voor de kleine.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen