zondag 27 oktober 2013

Bloemen

 
Hoera! Onze zolder is bijna klaar.
Nog een paar heel kleine dingen
en nog wat inrichten.
En dan kan ik foto's laten zien.
Het is echt een super ruimte geworden.


En om te vieren dat de zolder bijna klaar is,
heb ik voor manlief
een bos bloemen meegenomen.
Ik word zelf ook helemaal blij van bloemen,
dus het is ook een traktatie voor mezelf :)
 
Nog een fijne stormachtige zondag.
Ik ga zo lekker verder punniken aan de Arne en Carlos pop.
Kan die ook eindelijk naar mijn nichtje :)

2 opmerkingen:

  1. jippieeee, je hebt weer een blogje gemaakt, wat een verwennerij!
    En die bos bloemen is heel mooi, ook verwennerij dus.
    Nou, mijn dag kan niet meer stuk nu, thanxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat alles goed gelukt is met de zolder. Ben benieuwd naar het resultaat. Geniet ze!

    XxRosalie

    BeantwoordenVerwijderen