vrijdag 14 juni 2013

openlucht museum en paper swap

Hallo daar was ik weer eens.
Ik heb niet stilgezeten hoor,
maar had even niet veel fut om te bloggen.
De zolder wordt al heel mooi,
maar is nog lang niet klaar.
Als het zover is lat ik daar wat foto's van zien.
 
Vorig weekend was ik met mijn familie
een dagje in het openluchtmuseum.
Echt een heel mooi museum in een heel mooie omgeving.
 
 

 
Er reden een aantal oude trams door het park.
En er was een oude Van Gend en Loos loods.
uit Tiel.
Daar kwamen we een oude bekende tegen:
 
 
Alles lag heel mooi verspreid over het terrein
wat de meest mooie doorkijkjes gaf.
 
 
En deze week lag er leuke post op me te wachten.
De happy crafty paperswap die Rosalie van Studio Zakka.
 
Deze twee leuke pakketjes lagen op me te wachten.
 
 
Een leuk retro, aangevuld met mooie papiertjes, pakketje van Syl
Vooral het vel bladmuziek vind ik erg leuk.
Nu weet ik waar ik naar opzoek ga in de kringloop :)
 
En een leuk scrap setje met mooie papiertjes van Patricia.
 
Rosalie had een erg leuke hanger op en mooi behangetje meegestuurd
Bedankt Rosalie voor het organiseren.
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk dagje uit heb je gehad zeg . Ziet er heel gezellig uit . En je bent goed verwend met de post zag ik .. Heerlijk ! Fijn weekend meid x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om de setjes nu hier te zien :-) geniet ervan! En succes met de zolderverbouwing!

    Groetjes Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke post zeg!!En het dagje uit ziet er ook erg leuk uit. Fijn weekend nog (met hopelijk wat meer zon!)

    BeantwoordenVerwijderen