maandag 4 februari 2013

52 weken #5 en mijn blog plekje

Een dagje later dan normaal.
Ik probeer eigenlijk altijd in het weekend
een amigurumi af te hebben.
(maar gisteren genoot ik lekker van een dagje in de sauna)
 
En ik moest nog even de finishing touch doen.
Hier is beer # 5:
 
 
Toen ik gisteren wat blogs aan het lezen was.
Zag ik dat een aantal dames hun blog plekje lieten zien.
Zo heeft Merula een heel origineel plekje.
En ook Nicole liet haar plekje zien.
Naar aanleiding van een blogpost van Maddy
en daar hebben zich daar nog meer bloggers bij aangesloten.
 
Op maandag ziet mijn blogplekje er zo uit:
(Op andere dagen zit ik vaker op de bank als ik uit mijn werk kom)
 
 
Een bakje koffie erbij.
zo kan ik weer eens alle blogs afstruinen.
Af en toe kijk ik naar buiten.
Waar de zon net nog scheen en
waar de vogels zitten te knabbelen aan de vetbolletjes,
die ik vanmorgen weer heb opgehangen.
Het is daar heel gezellig met wel een stuk of 8 mussen
die dan weer vredig, dan weer ruzie makend, zitten te knabbelen.
Ik kan daar uren naar kijken.
 
Je ziet ook nog net het doosje
wat ik net nog nodig had om beer #5 op te leuken.
Daar zitten namelijk al mijn haaknaalden
en gewone naalden in.
En als je goed kijkt zie je #5 nog net
rechtsboven met zijn kopje uit het schaaltje piepen.
 
Fijne dag nog!
 
 
 
 
 

3 opmerkingen:

  1. Oh, dat roze beertje is lief!! Poeh hee; wel hele dunne ledematen, knap dat je dat zo hebt kunnen haken hoor.
    Wat leuk om jouw blogplek te zien, die ziet er qua locatie niet heel erg anders uit dan die van mij: ook op de tafel, uitkijkende over de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha ja hoor ik zie hem zitten daar rechts boven net boven het randje uitkijkend! Goeie blogplek zo hoor!

    BeantwoordenVerwijderen