dinsdag 29 januari 2013

Note swap en een beetje lente

Gisteren heb ik de lente een beetje in huis gehaald.
En daar ben ik heel blij mee,

Al die regen van vandaag,
daar wordt ik niet vrolijk van.
 
Daar doen deze bloemtjes wel hun best voor:
 

En toen ik gisteren weer eens de diverse blogs langs ging,
kwam ik op het Round Robin blog.
Zij organiseren een Note Swap.
Je schrijft een brief aan een onbekende
en krijgt er ook weer een terug.
Zie hier voor meer info.
 
Ik ben gelijk in de pen geklommen,
en heb wat leuke spulletjes erbij gezocht.
En een lief envelopje gemaakt.
 
 
Nu is het voor de brievenbus liggen wachten,
tot er een lieve brief van deez of geen in de bus valt....


 

6 opmerkingen:

  1. Hallo Ingrid,
    Je Fuzzy beer hieronder is enig!! En wat leuk dat je ook meeodet aan de note swap met een zelfgemaakte envelop, spannend he? Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja die regen van vandaag was wel heel erg triest idd.... Bloemetjes fleuren de boel gelukkig altijd goed op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie voorjaarsblommen en -bollen! Ik zal morgen ook een paar in huis zetten... heb er nu al zin in!
    Lieve Ingrid, leuk dat je ook meedoet aan de give away op mijn blog maar... zou je daar ook nog even een berichtje willen zetten? Ik wil je natuurlijk niet vergeten op 11 februari!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja klopt! En nu we het toch over enveloppen hebben? Jouw vlopje met dat schattige hertje is helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik mocht de brief volgeschreven ontvangen! En wat een feestelijke inhoud!! Echt superleuk thuiskomen vandaag :-D
    Blessings, Esther

    BeantwoordenVerwijderen