zondag 18 november 2012

Mutsjes

Ik ben de afgelopen weken hard aan de slag gegaan voor:
Dit is het resultaat:
.
En dan nu wat beter in beeld.
 
Een serie regenboogkleuren:
 

En een serie fantasiefiguren:
 
 
Morgen gaan ze op de post.
 
En morgen ga ik ook foto's maken voor de give-away
die ik binnenkort ga houden.
Het voordeel van winter worden is:
 dat ik veel binnen aan het 'punniken' ben.
Alleen is het steeds moeilijker
om daar mooie foto's van te maken.
Met dat weinige licht.
 
Dus hou mijn blog goed in de gaten.
Want er is binnenkort wat moois te winnen.


6 opmerkingen:

  1. ze zijn hartstikke leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey Ingrid,
    bedankt voor je reactie! De lego-poppetjes heb ik niet meer over helaas.... Misschien zal er er nog eens wat maken, zal ik je dan een berichtje sturen?
    Wat heb je een grappige collectie mutsjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Merula.
      Dan heb je goede zaken gedaan in Eindhoven. Ik hou me nog aanbevoelen voor het lego poppetje. Hou me maar op de hoogte.
      De mutsjes zijn op de post. Ik hoop dat ze ze bij innocent ook leuk vinden.
      groetjes Ingrid

      Verwijderen
  3. HeY Ingrid,
    Zo het heeft even geduurd maar hier ben ik weer ;)
    Ik heb een aantal nieuwe lego malletjes gemaakt. Dus als je wil kan ik je er eentje opsturen.
    Stuur me anders maar even een mailtje merula@home.nl dat is misschien makkelijker.
    Liefs,
    Merula

    BeantwoordenVerwijderen